Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna www.pifactory.fora.pl
Nowa kuźnia gier fabularnych, karcianych i planszowych!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Sektor 21] Operacja Steelstrike
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna -> Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Nie 17:39, 16 Sty 2011    Temat postu: [Sektor 21] Operacja Steelstrike

Witam panowie. Zajmijcie miejsca. Rozpoczynamy odprawę. Ja nazywam się Major Mike Davis i zaprezentuję wam materiał do najbliższej operacji nazwanej Steelstrike. Otóż pakistańska organizacja antyamerykańska o nazwie "Czwarte wrota" ukradła rosyjską bombę atomową XAS12M czyli nowszy odpowiednik znanej radzieckiej Car Bomby. Nasz wywiad donosi, iż działanie tej głowicy to zablokowanie wszelkiej łączności w promieniu 100 km od głowicy od momentu odpalenia oraz siła jej eksplozji to 150 megaton, jest ona ponadto poza zasięgiem znanych nam dotąd radarów które armia stanów zjednoczonych ma w posiadaniu. Nie wiemy jak, gdzie i kiedy jej użyją. Ale waszym zadaniem jest sprawić aby broń jak najszybciej zmieniła właściciela - najlepiej na pierwotnego. Jak wiadomo Car Bomba mogła swą siłą usunąć Londyn z map świata. XAS12M jest prawie 3 razy większa. Udało nam się zlokalizować prawdopodobne miejsce przetrzymywania głowicy i wiemy, że ma ona zostać przetransportowana. Niestety nie wiemy dokąd, więc trzeba będzie się sprężać. Miejsce w którym bomba będzie przez najbliższe kilka dni to Mulla Kamal - mała miejscowość w północnej części pakistanu. punkt zrzutu znajduje się 5 km na wschód od miejsca docelowego. Macie 24 godziny na odbicie bomby i przetransportowanie jej do punktu odbioru znajdującego się 3 km na południe od wioski. Tam przejmie ją oddział Kappa, a my zabierzemy was stamtąd. Tyle jeśli chodzi o nasz wywiad. Akcja ma kod czerwony więc liczymy na wasz pełen profesjonalizm. Reszta dokumentów czeka w waszych pokojach. Zbiórka z 3 godziny. Odmaszerować. I niech Bóg ma was w opiece.

Potrzebuję minimum 4 graczy do sesji w Sektor 21. Tworzenie postaci zostanie umieszczone niedlugo w dziale z grami fabularnymi. Gdy zbierze się ekipa dostaniecie reszte wytycznych zwiazanych z tworzeniem postaci - ekwipunek,pkt wolne, takie tam... Im szybciej będą zgłoszenia tym szybciej skończymy rekrutację i zaczniemy grać. Zadanie jest jasne Smile
Liczę na was Smile Kachimi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rywciu
Moderator



Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mroku

PostWysłany: Nie 18:14, 16 Sty 2011    Temat postu:

Ja się piszę Very Happy Lubie rozwalać terrorystów Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sprezyn
Wajdelota



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gościcino k/wejherowa k/gdyni

PostWysłany: Nie 20:40, 16 Sty 2011    Temat postu:

ja tez sie pisze ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Noro
Gaduła



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:17, 16 Sty 2011    Temat postu:

Melduję chęć wzięcia udziału w przedsięwzięciu.
Akurat wróciłem z pola walki, a tu już ciągną na inne. Kocham tę robotę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DMS
Niemowa



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:43, 16 Sty 2011    Temat postu:

Wchodzę w to !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anonim
Gaduła



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:10, 16 Sty 2011    Temat postu:

Chciałem dać spam tej zabawnej reklamy cośtam o dilerze i przy okazji się zgłosić, ale jest tu jakieś sprytne zabezpiecznie przed botami, więc jedyne co mi pozostaje to po prostu się zgłosić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Pon 2:37, 17 Sty 2011    Temat postu:

Świetnie! Ogłaszam, że rekrutacja jest zamknięta! Mamy pięciu śmiałków. Są to:
- Anonim
- DMS
- Mlocus
- Noro
- Rywciu
- Sprezyn
Twórzcie postacie zgodnie z fragmentami podręcznika "Sektor 21". Znajdziecie go w dziale gier fabularnych. Na dniach do tworzenia postaci dojdą Atuty oraz kilka ciekawych informacji odnośnie Obrony i Żywotności. Chcę mieć KP jak byśmy grali w zwykłą RPG gdyż wyłowię z tego cenne dla mnie informacje. KP w formacie .jpg będzie dostępna niedługo. Link do pobrania jej podam tutaj - w rekrutacji - abyście ją pobrali, edytowali np. w Paint oraz odesłali mi gotową. Wymagam też krótkiej historii postaci. Dosłownie kilka zdań.

W tym temacie możecie uzgodnić z sobą to kim gracie. Gratulacje Smile Do usłyszenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kachimi dnia Pon 16:41, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anonim
Gaduła



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:00, 17 Sty 2011    Temat postu:

Przydałaby się karta rekrutacyjna tutaj, żeby tamten temat był wyłącznie, żeby zasięgnąć informacji, a nie samemu tworzyć kartę postaci. Zaraz zresztą zrobię kartę.

SPECJALIZACJA
1. Snajper(+3 Walka)

UMIEJĘTNOŚCI
Wiadomo, że o twojej przydatności w drużynie świadczą zdobyte przez ciebie umiejętności i to jak wykorzystasz je w trakcie misji. Każdy jakiś jest, mózgowiec od łączności, snajper trafiający zawsze w lewe oko czy może szalony kierowca czołgu? Cóż, każdy jest ważny w drużynie, prawda?
Umiejętności są pogrupowane w sześć grup po trzy w każdej. Na początek rozdaj punkty, które dostałeś wybierając specjalizację. Możesz je wydać tylko na umiejętności z pakietu, do którego są przypisane. Teraz czas na ustalenie priorytetów – wybierz zestaw, który najbardziej ci się podoba i wydaj na umiejętności w nim zawarte 6 punktów, potem następny zestaw i 5 pkt., następnie dalej 4, 3, 2 i 1 pkt. na najmniej istotny dla ciebie pakiet. Jeden punkt to jeden poziom. Proste jak obsługa AK47, prawda? Ludzie z S21 nigdy nie odpadają na pierwszej misji i obyś ty nie zmieniał tego zwyczaju! Po wydaniu tych punktów każdy gracz dostaje 6 pkt. wolnych do wydania na wszystko, co tylko zechce.

Umiejętności:
1. Walka
- Broń ręczna – 3
- Broń dystansowa – 9
- Walka wręcz – 3
2. Nauka
- Medycyna – 2
- Elektronika –
- Wiedza –
3. Mechanika
- Prowadzenie – 1
- Naprawa –
- Ciężkie maszyny –
4. Przetrwanie
- Pułapki –
- Skradanie się – 2
- Spostrzegawczość – 3
5. Komunikacja
- Negocjacje –
- Lingwistyka –
- Niezłomność – 3
6. Sprawność
- Wytrzymałość – 4
- Pirotechnika –
- Zdolności manualne –


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anonim dnia Pon 11:11, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Pon 14:22, 17 Sty 2011    Temat postu:

2 słowa odnośnie Ekwipunku - broni:
- pomijajcie ceny. w grze nie zostaną (jednak) użyte
- każdy, niezależnie od specjalizacji dostaje jeden pistolet
- każdy, niezależnie od specjalizacji dostaje wedle woli pistolet maszynowy albo karabin szturmowy/automatyczny
- snajper dodatkowo może wziąć snajperkę (lecz biorąc snajperkę nie może mieć karabinu szturmowego/auto, tak, może mieć Pist. Masz.)
- Broń wsparcia niedostępna
- Granaty góra 2.
- Do pistoletu, pistoletu maszynowego i karabinow szturmowych dostajecie dwa magazynki 2 magazynki
- Do snajperek 1 magazynek
- komandos dodatkowo może wziąć granatnik(lecz biorąc granatnik nie może mieć karabinu szturmowego/auto, tak, może mieć Pist. Masz.)
- wybierając granatnik mozna miec nawet 4 granaty. Różne.

Odnośnie zwykłego EQ to dowolność jest naprawdę spora: noktowizory, laptopy, maskowania, kominiarki, wytrychy etc. Wybierać i wypisywać.
Gotowe Karty Postaci, Ekwipunek i Historię proszę przesyłać mi na PW.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kachimi dnia Pon 14:48, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sprezyn
Wajdelota



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gościcino k/wejherowa k/gdyni

PostWysłany: Pon 15:50, 17 Sty 2011    Temat postu:

Henry "Small" Wilsson , wiek 32, M, szeregowiec

Specjalizacja : Kierowca

Umiejętności:
1. Walka
- Pirotechnika –
- Strzelectwo – 1 + 1 = 2
- Walka wręcz – 2 + 1 = 3
2. Nauka
- Medycyna –
- Elektronika – 2
- Mechanika – 3
3. Prowadzenie
- Kierowanie – 2 + 3 +1 = 6
- Pilotaż – 1 + 2 +1 = 4
- Nawigacja – 1
4. Przetrwanie
- Pułapki -
- Skradanie się –
- Spostrzegawczość – 1
5. Komunikacja
- Negocjacje –
- Tortury – 1
- Niezłomność – 1
6. Sprawność
- Wytrzymałość – 2
- Zwinność – 2 +2 = 4
- Zdolności manualne –

ATUTY

Złota rączka i Nokaut

Ekwipunek

Browning BDA
HK416
granat zaczepny i dymny
zestaw srubokretow i kluczy
oliwiarka, MP3 ze sluchawkami,wytrych eleketroniczny,
zawsze w kieszeni mam paczke papierosow

Opis postaci :

Henry Willson, wiek 32, jego matka była azjatka a jego ojczulek amerykaninem, wiec sobie mozna go wyobrazic, troche skosnooki, ciemniejsza karnacja. Kumple na niego mówią small,czemu? Bo jest niski, ma ledwo 160 cm wzrostu. Ale za to jest zwinny jak kot, potrafi wejsc na kazdy mur, czy kazda sciane, przeskoczyc jaki kolwiek murek, czy przejsc sklomplikowane rusztowanie. Small cwiczy parkour i akrobatyke, wiec zadne zadanie fizyczne nie jest mu straszne. Wbrew temu ze jest sportowcem jest tez nalogowym palaczem, zawsze ma przy sobie paczke papierosow, nawet jesli wydawaloby sie ze juz mu sie skonczyly papierosy to i tak nadal wyciaga je z kieszeni. Doskonale prowadzi pojazdy na kolkach, przez go-karty do duzo wiekszych pojazdow. Kiedy prowadzi slucha mp3 w słuchawkach i pali papierosa, wyglada jakby byl wylaczony z tego swiata i znajduje sie w innym. Pasazerom czesto zbiera sie na mdlosci ,a nie ktorym po wyjsciu z samochodu zwraca sie sniadanko. Oprocz tego jest tez swietnym mechanikiem. Ma chlop do tego reke.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sprezyn dnia Śro 8:50, 26 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlocus
Gawędziarz



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 16:37, 17 Sty 2011    Temat postu:

Kachimi a znajdziesz miejsce dla mnie jeszcze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Pon 16:41, 17 Sty 2011    Temat postu:

No... niech będzie. Razz

Uwaga gracze! Kolejna część tworzenia postaci - tym razem już ostatnia - doszła do podręcznika. Możecie ją znaleźć jak zawsze dziale gier fabularnych. Są to ATUTY.

Przy swoich danych z KP dodajcie imię, nazwisko, alias, wiek, płeć i stopień. Zaczynacie z stopniem szeregowego. A na awans będzie składać się pomysłowość, zaangażowanie i ogólne czynniki wynikające z sesji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Wto 15:20, 18 Sty 2011    Temat postu:

UWAGA! Proszę o nie przesyłanie mi KP na PW ani umieszczanie ich w rekrutacji, gdyż na bieżąco edytuję umiejętności. Broń nie zmieni się. Do tego KP w formacie .jpg dostępne będą już niedługo i wypełnione proszę mi przesyłać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rywciu
Moderator



Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mroku

PostWysłany: Śro 1:48, 19 Sty 2011    Temat postu:

Mam pytanie. Czemu w Umiejętnościach w Sprawności znajduje się Pirotechnika ?? Very Happy
I w Komunikacji na jednej stronie Tortury a na drugiej Lingwistyka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rywciu dnia Śro 1:51, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rywciu
Moderator



Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mroku

PostWysłany: Śro 2:03, 19 Sty 2011    Temat postu:

Thomas "Ghost" Hart, wiek 29, M, szeregowiec

Specjalizacja: Komandos

Umiejętności:
1. Walka
- Pirotechnika – 1
- Strzelectwo – 3
- Walka wręcz – 2
2. Nauka
- Medycyna – 2
- Elektronika –
- Mechanika –
3. Mechanika
- Kierowanie –
- Pilotaż – 1
- Nawigacja –
4. Przetrwanie
- Pułapki - 3 + 1 = 4
- Kamuflaż – 3 + 2 = 5
- Spostrzegawczość – 3 + 2 = 5
5. Komunikacja
- Negocjacje – 1
- Tortury –
- Niezłomność – 2
6. Sprawność
- Wytrzymałość – 1
- Zwinność – 2
- Zdolności manualne – 1

Atuty: Niewidoczny & Diabelski Refleks

Ekwipunek:
- Colt M1911A1 + tłumik
- XM8 + tłumik
- granaty hukowo - błyskowe
- nóż bojowy + 6 noży do rzucania
- elektroniczny wytrych
- noktowizor + termowizor + oraz tryb wizyjny wrażliwy na obecność wszelakich urządzeń elektronicznych
- zestaw do maskowania
- lornetka
- kamizelka kuloodporna
- plastik C4 (<=> gdy tego misja wymaga)

Opis postaci dołączę wkrótce Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rywciu dnia Śro 13:52, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna -> Rekrutacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin