Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna www.pifactory.fora.pl
Nowa kuźnia gier fabularnych, karcianych i planszowych!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Głębia Przestrzeni [Realistyczne SF dalekiego zasięgu]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna -> Gry Fabularne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Indoctrine
Niemowa



Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:57, 06 Wrz 2011    Temat postu: Głębia Przestrzeni [Realistyczne SF dalekiego zasięgu]

Witam

Kolejne forum, na którym zareklamować chciałbym swój system Smile

Głębia Przestrzeni to Hard SF dalekiego zasiegu. Oznacza to, że wydarzenia toczą się kilka tysięcy lat w przyszłość (konkretnie około 3 tysięcy), ale jednocześnie, pomimo istnienia obcych i super techniki, nacisk położony jest na realizm. Bohaterowie nie skupiają się na ratowaniu galaktyki

Elementy systemu:

Świat przyszłości, odległej i nieodległej zarazem

- rok 4985 licząc rachubą Starej Ziemi, 1495F. Ludzie rozwinęli się znacznie, szczególnie na polu ekspansji i technologii. Czy na innych też? To już nie jest tak oczywiste. Społeczeństwa bardzo się różnią od dzisiejszych w jednych rzeczach, w innych są podobne. Gracz zdecyduje jaką drogą podąży.

Rozbudowana postać gracza

- osiem atrybutów, ponad dwadzieścia umiejętności, wiele parametrów określających psychologię postaci, zasoby, znajomości, przynależności i inne, w tym 13 profili będących odzwierciedleniem tego, czym postać się zajmuje.

Nacisk na odgrywanie ról

- RPG to odgrywanie roli. Tworząc rozbudowane uniwersum dla graczy, mechanikę premiującą inwencję, dajemy szansę na wykazanie się w tej sferze.

Szczegółowe opisy społeczeństw ludzkich i Obcych

- tysiące planet zamieszkanych przez ludzi i Obcych, wielkie społeczne struktury jak Federacja, mniejsze i niezależne zrzeszające przedstawicieli jednej rasy, lub wielu, nacje przyjazne, neutralne i wrogie.. Wszystko to w ciągłej interakcji ze sobą, czyni Kosmos dynamicznym miejscem, gdzie dzieje się bardzo wiele.

Zdolności ESP

- niektórzy ludzie (i nie tylko) posiadają nietypowe zdolności paranormalne, mogą wykorzystywać je dla dobra ogółu, swojego, zarówno samodzielnie jak i w wielu organizacjach jak Korpus ESP czy Kaston Syriuszowy.

Realistyczna eksploracja kosmosu

- międzygwiezdne skoki hiperprzestrzenne, podróże konwencjonalne z wykorzystaniem różnych sposobów lotu, dylatacja czasu, dbanie o stan techniczny sprzętu i paliwo.

Bogate listy różnego rodzaju sprzętu technicznego

- setki najróżniejszych urządzeń, zarówno podręcznych jak sondy molekularne, medboty, czy miecze molekularne, jak też do statków kosmicznych: tarcze ochronne, skanery promieniowania Hawkinga, hibernatory czy analizatory transprzestrzenne.

Mnóstwo statków kosmicznych z szerokimi możliwościami modyfikacji i rozbudowy

- statki militarne, transportowe, turystyczne i inne, wiele klas jak fregaty czy krążowniki, każdy z różnymi parametrami jak punkty montażowe urządzeń, rodzaje powłoki i pancerza, uzbrojeniem i przeznaczeniem. Do tego specjalny system zarządzania energią i uszkodzeniami.

Wielka Galaktyka, która czeka na zdobycie

- zbadano do tej pory niewielki obszar Kosmosu, kilkanaście tysięcy lat świetlnych średnicy, reszta, być może kryjąca masę tajemnic, wciąż kusi by ją zdobyć.

Unikalna sieć transprzestrzenna "Extensivity"

- połączenie sieci komputerowej tradycyjnej oraz rzeczywistości transprzestrzennej znajdującej się w naszym otoczeniu, daje to unikalne możliwości składowania wiedzy i korzystania z niej.

Klimatyczna grafika

- kilkadziesiąt kolorowych ilustracji

Więcej na stronie: glebiaprzestrzeni.pl

Status:

Ukończona w 95%. Poprawiam ostatnie karty ekwipunku i czekam na kilka ostatnich grafik.

Czego oczekuję od forumowiczów?

Recenzji zamieszczonych na stronie materiałów, uwag itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Wto 17:15, 06 Wrz 2011    Temat postu:

Witamy Smile Zapytam czy planujesz sesję w swoim świecie na naszym forum lub czy chcesz jakiejś pomocy w tworzeniu swojego projektu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Indoctrine
Niemowa



Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:12, 06 Wrz 2011    Temat postu:

Nie prowadziłem nigdy sesji via forum, więc się zastanawiam Smile

Co do pomocy? Recenzje i uwagi odnośnie materiałów ze strony (przygoda, demo, dodatki) byłyby miłe Smile Ogólnie, system jest gotowy, kończę skład ostatnich 60 stron Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fenixpiotr
Gaduła



Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawka

PostWysłany: Śro 1:30, 07 Wrz 2011    Temat postu:

Cytat:
ie prowadziłem nigdy sesji via forum, więc się zastanawiam


ja uważam iż trzeba grać jak jest to dobre - osobiście nie ruszam kamieni więcej... puki ktos się nie zainteresuje i nie zacznie w to grać to dalej z tym nie idę... nie ma sensu bez grywalności nic z tego nie będzie...

pozdrawiam
dawaj sesje zagram z wielką ochotą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Indoctrine
Niemowa



Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:49, 07 Wrz 2011    Temat postu:

Sęk w tym, że pomimo bardzo dużego doświadczenia w klasycznym prowadzeniu (około 1000 sesji na koncie, w tym prawie setka w "Głębię Przestrzeni", nawet nie wiem jak sensownie rozegrać na forum Smile
Zastanowię się jak to zrobić i dam znać.

Co do Waszych Kamieni, jeśli to ma być klasyczne RPG, to testowanie forumowe owszem, pewnie pomoże, ale prawdziwego gameplaya tak nie ocenisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fenixpiotr
Gaduła



Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawka

PostWysłany: Czw 22:53, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Indoctrine napisał:

Co do Waszych Kamieni, jeśli to ma być klasyczne RPG, to testowanie forumowe owszem, pewnie pomoże, ale prawdziwego gameplaya tak nie ocenisz.

tu masz rację - ty masz inaczej.. ja w kamieniach jeszcze wielu rzeczy nie przemyślałem a u ciebie świat jako taki chyba już jest opracowany a ja muszę jeszcze posiedzieć na Marsie żeby się wczuć i zobaczyć jak np ludzie zarabiają na życie, gdzie szukają swoich przyjemności co robią jako hobby albo gdzie wydają pieniądze czy piją alkohol albo czy istnieją gangi przestępców - sama hierarchia społeczności to jeszcze mało jak dla mnie
już dobry opis profesji robi swoje [np jak w WFRPG] u ciebie to już jest gotowe chyba
a ja nawet trochę na bakier jestem z architekturą świata i nie zawsze chodzi o to czy budynki są strzeliste jak gotyk czy raczej okrągłe jak żydowskie świątynie, albo muzułmańskie meczety [choć te mają wieże strzeliste]... ale to jeszcze da się dopracować....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Indoctrine
Niemowa



Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:57, 09 Wrz 2011    Temat postu:

Ano, ja mam już opracowane wszystko Smile Ale jest to efekt paru lat pracy i wielu testów.
W sumie, ważne są właśnie te testy, z różnymi graczami o różnych upodobaniach, aczkolwiek skupiając się na tych, do których gra jest adresowana. "Głębia" nie jest systemem zajawkowym ani specjalnie brawurowym, raczej to poważny, realistyczny SF, tak więc, pewien profil odbiorcy jest założony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna -> Gry Fabularne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin