Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna www.pifactory.fora.pl
Nowa kuźnia gier fabularnych, karcianych i planszowych!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bardzo bardzo dziki zachód [Dziki zachód :D)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna -> Gry Fabularne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sprezyn
Wajdelota



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gościcino k/wejherowa k/gdyni

PostWysłany: Pią 22:56, 18 Mar 2011    Temat postu: Bardzo bardzo dziki zachód [Dziki zachód :D)

Mam do zaprezentowania rpg o dzikim zachodzie. Ogolnie rzecz biorac potrzebowalbym rad co do ekwipunku i cen. Inne spostrzezenia mile widziane. Bylo by milo zagrac jesli bylo by wiecej chetnych. Very Happy przynajmniej trzech

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rywciu
Moderator



Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mroku

PostWysłany: Pią 23:31, 18 Mar 2011    Temat postu:

Na dziki zachód ja się piszę Very Happy

Nigdy jeszcze nie grałem w rpg związanego z dzikim zachodem i chętnie sprawdzę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Pią 23:38, 18 Mar 2011    Temat postu:

To ja (znowu zacznę).

1. Dam sobie jądro wyrwać bez znieczulenia, że to nie twoje!
2. Powinieneś umieścić w temacie, że to nie twój system jeśli nie jest to twój system.
3. Nie ma opisu mechaniki.
4. Jest źle napisane: jest pisane z perspektywy lat. Autor przedstawia nam Dziki Zachód jako przeszłość a nie teraźniejszość.
5. Brak klimatu
6. Nieporywające bonusy
7. Ekwipunek jest BANALNIE PROSTY!
8. Waluta i jej wartość również BANALNIE PROSTA.
9. Nie mogę przeżyć tego, że dajesz tu cudzy projekt! Podpisz go chociaż imieniem, nazwiskiem albo ksywą autora! Skąd wiem, że to nie twoje? Bo ty byś powiedział, że robisz system, a na pewno nie zrobiłbyś go w ten sposób. Zrobienie WAD i ZALET w ten sposób i z taką jakością jest niepodobne do ciebie! W ogóle FUUUUJ!!! Wstyd i hańba! Przyznaj się szybko!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rywciu
Moderator



Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mroku

PostWysłany: Sob 1:27, 19 Mar 2011    Temat postu:

no no pojechałeś po bandzie niczym Huszcza, jądro wyrwać bez znieczulenia :O

a propos rpga to widzę że parę rzeczy zaciągniętych jest z Deadlands


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rywciu dnia Sob 1:30, 19 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Sob 10:31, 19 Mar 2011    Temat postu:

Ja nie mam podręcznika do Deadlands ale znam Adriana "Sprężyna" i wiem, że nie napisałby tego w ten sposób za pierwszym razem! Bez obrazy. Adrian rozwiej moje wątpliwości...!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sprezyn
Wajdelota



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gościcino k/wejherowa k/gdyni

PostWysłany: Sob 11:18, 19 Mar 2011    Temat postu:

kurwa kachim rozbroiles mnie , po pierwsze to jest 100% przez mnie napisane.
to jest wersja beta beta wiec sa niedopracowania co bede poprawial w najblizszej przyszlosci
tekst poprawie na taki bardziej terazniejszy i z klimatem
z bonusami rozjasnij, masz cos lepszego na mysli?
no ekwipunek jak napisalem szukam porad, bron jest cala rozpisana, chodzi bardziej o jedzenie , o konskie rzeczy , bryczki itd
no i cena napisalem ze tez potrzebuje pomocy
system jest moj
dokladniej z Savage Worlds, nazwy wad i zalet zaczerpnelem z tamtad


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Sob 11:26, 19 Mar 2011    Temat postu:

To duużo upraszcza! System Westernowy na bazie SW Very Happy Od razu lepiej. Poszukaj na forach wartości niektórych towarów. Myślę, że ceny będą zbliżone do tych z lat 20. XX wieku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Pon 17:56, 21 Mar 2011    Temat postu:

handlarz - blef i spostrzegawczosc? nie lepiej negocjacje lub blef?

Strzelectwo to zdecydowanie umiejętność a nie współczynnik. Można go spokojnie podciągnąć pod zręczność i/lub percepcję.
Budowa - lata gry w neuro pokazały mi jedno - BUDOWA SSIE! To bardzo zbędny współczynnik. Nazwa jest idiotyczna i nijak odzwierciedla umiejętności z nią powiązane. Lepiej siła i dodać jakieś umiejki.
Me-cha-ni-ka nie jest au-tor-ska ! Systeam autorski MUSI miec autorską mechanike!
Brak standardowego dostawania PD i wydawania ich?! WTF?!?!!?!
Proponuję rozwiązanie z którym spotkałem się na sesjach gry fabularnej Wiedźmin/Oko Yrrhedesa - dostajesz PD standardowo ale mozesz podniesc tylko te umiejetnosci ktorych uzywales na ostatniej sesji.
Umiejętności to po prostu nazwy pakietów z neuro... Brak tu czegoś autorskiego lub porywającego...
Za dużo procentów w grze :[ W monopolu to zrozumiem Very Happy
No i nazwij to jakoś ciekawie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Noro
Gaduła



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:52, 27 Mar 2011    Temat postu:

Kiedy wyrywanie jądra?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna -> Gry Fabularne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin