Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna www.pifactory.fora.pl
Nowa kuźnia gier fabularnych, karcianych i planszowych!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Freestyle Karcianka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna -> Gry Karciane
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anonim
Gaduła



Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:16, 16 Sty 2011    Temat postu: Freestyle Karcianka

Nie wiem czy tego typu podforum przetrwa próbę czasu, bo nawet na tych forach z milionami (hehe, z niewieloma więcej niż tutaj) użytkowników tego typu podforum nie jest popularne, ale postanowiłem zapodać po latach Freestyle Karciankę, którą wymyśliłem przed wiekami (ostatnia modyfikacja txt z tym ma datę 2008):


Gracze:
memo:
Mądrość: 7
Szczęście: 3
Kolor kart: Ciemność

Ognista Mana x4
Goblini x2
Święta Tarcza Fyrów x1
Smok x1
Poświęcenie x2
Gliniany Golem x2
Magmowy Golem x1


7_OwaD_7
Mądrość 3
Szczęście 7

Talia:
Ciemna mana x8
Wskszeszanie x1
Hipnoza x1
Generał krwi x1
Upiór x2
Wampir x1
Nosferatu x3




Karty:
Przykład karty:
Tester - [Krótki opis co to jest], [czar, stwór, budynek], [atak/obrona u stwora], [cena]
[cena] - legenda J-Jasność, C-Ciemność, O-Ogień, Z-Zieleń, Y-Obojętna mana; liczba oznacza ilość many

Jasność:
Jasna Mana - karta many, produkuje manę jasności
Szpital - niweluje wszystkie obrażenia stwora po każdej kolejce, budynek, 0/4, 2J+2Y
Wojownik Światła - podstawowy wojownik Jasności, stwór, 2/1, 1J
Wściekły Tłum - posiada atak równy 1+połowa Ciemnej Many wroga, stwór, 1+x/2, 1J
Jeźdzcy Piorunów - szybki atak, stwór, 3/3, 3J
Rycerze Światła - ewoluuje z Wojowników Światła, szybki atak, stwór, 2/3, 2J+1Y
Świetlik - lata, stwór, 1/1, 2J
Strażnik - lata, stwór, 1/4, 4J+1Y
Zakonnik - +2 ataku jeżeli atakuje stwora ciemności, stwór, 2/2, 4J
Gigant - stwór, 2/5, 2J+3Y
Czarownik - gdy przychodzi do gry tworzy dodatkową tarczę, stwór, 1/2, 4J+2Y
Gromowładny - niszczy dwie tarcze w jednym ataku, stwór, 5/5, 7J
Uzdrowienie - niweluje wszystkie obrażenia stwora z danej kolejki, czar, 1J
Błogosławieństwo - zwiększa atak i obronę wybranego stwora o 1, czar, 2J
Magiczna strzała - stwór wroga doznaje 3 obrażenia, czar, 2J
Zasłona anielska - wybrany stwór jest nieblokowalny na jedną kolejkę, czar, 3J
Bariera Antymagiczna - chroni wybranego stwora przed czarami na 2 tury, czar, 3J
Magiczny pocisk - niszczy tarczę przeciwnika, czar, 5J
Święta Tarcza - tworzy dodatkową tarczę, czar, 6J
Święta Groza - niszczy dwie tarcze przeciwnika, czar, 7J

Ciemność:
Ciemna Mana - karta many, produkuje manę ciemności
Dym mroku - zasłania stwory właściciela (wróg nie może ich zniszczyć), budynek, 0/4, 2c+2Y
Szkielety - po zniszczeniu można go wskrzesić za 1c, stwór, 1/1, 1C
Szkieletory - ewoluuje ze Szkielety , wskrzeszenie za 2c, stwór, 2/2, 3c
Zombie - stwór, 2/2, 1C
Jeźdźcy Zguby - szybki atak, nie mogą bronić, stwór, 1/3, 1C
Rycerze Zguby - ewoluuje z Jeźdźców Zguby, szybki atak, nie mogą bronić, stwór, 3/3, 2c+2y
Duch - lata, stwór, 3/1, 2C
Upiór - lata, stwór, 2/2, 2C
Przeklęci - stwór, 2/3, 2C+1Y
Wampir - lata, stwór, 4/1, 5C
Nosferatu - lata, stwór, 4/3, 5C+1Y
Generał Krwi - posiada atak równy ilości Ciemnej Many w grze minus dwa, stwór, x/4, 6c
Morgoth - niszczy dwie tarcze w jednym ataku, stwór, 5/5, 7C
Przekleństwo - zmniejsza atak i obronę wybranego stwora o 1, czar, 2C
Inferno - wybrany stwór wroga doznaje 4 obrażenia, czar, 3C+1Y
Szał bojowy - wybrany stwór wroga atakuje tarczę swojego pana, czar, 3c+2Y
Hipnoza - wybrany stwór wroga przechodzi na stronę rzucającego, czar, 3c+2Y
Kult Krwi - niszczy dwa stwory wroga kosztem swojej tarczy, czar, 3C+3Y
Wskrzeszenie - wybrane dwa stwory zniszczone wcześniej wracają do gry, czar, 7C

Ogień:
Ognista Mana - karta mana, produkuje manę ognia
Obrona przeciwlotnicza - +3 ataku blokując latającego stwora, budynek, 0/3, 2o+1Y
Goblini - podstawowy wojownik ognia, stwór, 2/2, 1o
Jeźdźcy Wilków - szybki atak, stwór, 4/3, 2o+1Y
Latające Gobliny - szybki atak, lata, stwór, 2/2, 2o
Skrzydlate Gobliny - ewoluuje z Latających Goblinów, szybki atak, lata, 3/3, 4o
Ogr - stwór, 3/3, 3o
Ogrzy Mag - raz na 3 tury może rzucić darmowe Przekleństwo (zmniejsza atak i obronę wybranego stwora o 1), stwór, 3/3, 3o+1Y
Troll - regeneruje się (uszkodzenia się nie kumulują w nim), stwór, 3/3, 3o+1Y
Gliniany Golem - stwór, 3/3, 2o+1Y
Magmowy Golem - ewoluuje z Glinianego Golema (GG znika gdy się pojawia MG), stwór, 4/4, 2o+2Y
Smok - szybki atak, lata, niszczy dwie tarcze w jednym ataku, stwór, 5/5, 5o+2Y
Rytuał Ognia - dodaje 3 Ogniste Mana w danej kolejce, czar, 1o
Kula ognia - stwór wroga doznaje 2 obrażenia, czar, 1o+1Y
Wybuch wulkany - dwie karty mana przeciwnika są wyłączone z gry na czas dwóch kolejek, czar, 5o
Ładunek energii - zadaje stworowi tyle obrażeń ile Ognistej many się użyje lub za 5o niszczy jedną tarczę przeciwnika, czar, Xo
Poświęcenie - za śmierć dwóch własnych stworów niszczy 2 tarcze przeciwnika, czar, 6o
Armageddon - niszczy wszystkie stwory w grze, czar, 7o

Zieleń:
Zielona Mana - karta mana, produkuje manę zieleni
Drzewo Kabackie - losowy stwór wroga zmienia stronę konfliktu dopóki istnieje Drzewo, budynek, 0/3, 2Z+2Y
Leśna Pułapka - może przechwycić atak dwóch stworów i zadać im po 2 obrażenia, budynek, 0/3, 3Z
Listny Obrońca - podstawowy wojownik zieleni, stwór, 1/2, 1Z
Moskit - lata, stwór, 2/2, 1Z+1Y
Hali - im więcej (X) Halich tym większą moc mają, stwór, X/X, 2Z
Krzak Obrońca - ewoluuje z Listnego Obrońcy, stwór, 2/3, 1Z+1Y
Wilk - szybki atak, stwór, 2/2, 2Z
Elf - regeneruje się (uszkodzenia się nie kumulują w nim), stwór, 3/3, 3Z+1Y
Drzewiec - minus 2 obrony jeżeli walczy ze stworem Ognia, stwór, 4/4, 4Z+1Y
Wilkołak - Wilkołak dodaje +2 do ataki do każdego Wilka, stwór, 4/4, 5Z+1Y
Srebrzysty - ewoluuje z Wilkołaka (W znika gdy się pojawia S), stwór, 5/4, 5z+1Y
Modliszka - lata, niszczy dwie tarczy w jednym ataku, stwór, 5/5, 7Z
Ciernisty Kolec - wybrany stwór wroga doznaje 1 obrażenie, czar, 1z
Ziarno Życia - niweluje wszystkie obrażenia stwora z danej kolejki, czar, 2z
Animizm - w kolejnej kolejce wróg nie może przywołać żadnego stwora, czar, 3z
Pnącza - wszystkie latające stwory wroga nie mogą latać i mogą tylko bronić, czar, 4z
Dżungla - przemienia 4 wybrane many wroga w Zielone Many na czas dwóch kolejek, czar, 5z
Drewniana Tarcza - Gracz ma prawo odbudować jedną swoją Tarczę którą wcześniej stracił, czar, 6z
Starożytna Wiara - Gracz padając ofiarą Świętej Grozy może odbudować swoje 2 tarcze i odbić Świętą Grozę na wroga, czar, 7z


Bez koloru:
Ogniste Zombie - ewoluuje z Zombie (Z znika gdy pojawia się OZ), stwór, 3/3, 1c+2o
Rytuał Many - dodaje 7 many jednego koloru (X to dowolny kolor) w danej kolejce, czar, 1X+4Y
Daywalker - lata, stwór, 4/2, 1c+1J+4Y
Infernalista - dodaje co turę jedną manę ognia, może rzucać co dwie tury Kulę ognia, stwór, 2/2, 3o+1c+2Y
Burza Piaskowa - niszczy dwie karty mana przeciwnika i jedną rzucającego, czar, 6Y
Goblini Antymagiczni - ewoluują z Goblinów, odporni na czary, 2/3, stwór, 2o+1J+1y
Niewidzialność - wybrany stwór jest nieblokowalny na jedną kolejkę, czar, 6Y
Magiczny pocisk Fyrów - niszczy tarczę przeciwnika, czar, 6Y
Święta Tarcza Fyrów - tworzy dodatkową tarczę, czar, 7Y
Smoki Ciemności - lata, +2 do ataku i obrony, gdy walczą ze stworami Jasności, stwór, 5/5, 4o+4c
Morgoth Armageddonu - gdy się pojawia niszczy wszystkie stwory w grze (oprócz siebie), stwór, 5/5, 4c+4o
Oszustwo Fyrów - sprawia, że obie strony znów mają po 5 tarcz, czar, 10Y

Zasady Beta wersja 4:
- Stwór, który lata atakując może być zablokowany tylko przez innego latającego; w obronie latające mogą być zaatakowane przez zwykłe
- Stwory ewolucyjne, gdy się pojawiają znikają ich poprzednicy
- Stwory szybkiego ataku mogą od razu atakować
- Budynki to karty łączące czary i stwory.
- Przyzwane stwory w pierwszej turze nie mogą atakować, ale mogą bronić.
- Gracze dysponują 5 tarczami, które zaatakowane zostają zniszczone (jeden stwór-jedna tarcza; chyba że jest inaczej w opisie stwora)
- Gramy na otwarte karty (być może później się to jakoś zmieni; np używając PM)
- Gracze zaczynają grę z 30 kartami; gracze układają jakie karty chcą mieć w talii
- Losowo układam karty
- Mistrz gry (w mojej osobie) jest sprawiedliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kachimi
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Wto 9:46, 05 Lip 2011    Temat postu:

Niestety nic nie zrozumialem :/ Troche zaczales od dupy strony za przeproszeniem. Moze lepiej napisac o czym jest gra, jakie sa cele etc. Potem dopiero legendy etc. Jakbys okrasil to grafikami (chocby z Painta) to zawsze lepiej bo wieszosc z nas to WZROKOWCY juz nie wspominajac o tym ze na forum czytasz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pifactory.fora.pl Strona Główna -> Gry Karciane Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin